- ניהול משרד
- ניהול יומן פגישות מתוחכם לקביעת תורים בהתאם לזמני העבודה של בודקים/ות כפי שנרשמו במערכת.
- ניהול מספר בלתי מוגבל של יומני בדיקות וטיפולים במקביל.
- במערכת טבלאות רבות לניהול כל המידע במשרד כגון: מכשירי שמיעה, מרפאות, עובדים, אנמנזה, איבחוני דיבור ועוד...
- מערך תזכורות בכל רכיב ורכיב במערכת לטיפול יעיל בפניות של מטופלי המכון
- הכנת הצעות מחיר והזמנות
- ממשק מלא לטיפול בהנה"ח של המשרד הכולל: הפקדות שיקים, קופה, חשבוניות, יצוא נתונים אוטומטי למערכת חשבשבת ועוד..
- ניהול פרטי ספקים
- מעקב אחר חשבונות ספקים וביצוע תשלומים
- ניהול מלאי
- תפריט ידידותי לניהול תחזוקת המערכת כולל גיבויים ושיחזורים.
- ניהול מטופלים
- ניהול כרטסת פרטי הנבדקים הכוללת: פרטים דמוגרפיים, היסטוריה רפואית, היסטוריה של בדיקות ואנמנזה.
- רישום תוצאות הבדיקות וההמלצות
- הפקת דף תוצאות הבדיקה (כולל גרפים)
- קריאת נתונים ישירות מהאודיומטר
- שמירת ארכיון מסודר של כל הנבדקים והבדיקות
- המערכת מאפשרת הדפסה חוזרת של בדיקות קודמות
- מנגנון להשוואה בין בדיקות בתאריכים שונים כגון: השוואה אודיוגרמות
- רישום נתוני מכשירי שמיעה, תיקוני מכשירים ואיתור מכשירי שמיעה לפי לקוח\מטופל\מספר
- ניהול הזמנות המטופלים בכל השלבים מהצעת המחיר ועד הפקת חשבונית וקבלה בעת התשלום.
- ניהול מסמכי המטופל.
- ניהול חנויות ומוסדות
- ניהול כרטסת לקוחות עסקיים (כגון קופות חולים, גורמים משלמים, משרד הבטחון וכו')
- ניהול הזמנות בכל השלבים מהצעת המחיר ועד הפקת חשבונית וקבלה בעת התשלום
- ניהול מאגר מכשירי השמיעה ומחירונים
- רישום מכירות ותיקונים של מכשירי שמיעה
- הכנת הצעות מחיר והזמנות
- הפקת חשבוניות, חשבוניות מס, קבלות ותעודות משלוח
- מעקב אחרי חייבים
- דף חשבון ללקוח